اخبار روز برندهای ایران

برند فوتبالی «شمس آذر» قزوین و ثبت رکوردهای فوق‌العاده

پایگاه خبری برندسازی، تیم فوتبال «شمس آذر» قزوین با ثبت اولین‌ها، نام خود در فوتبال ایران را به ثبت رساند و ماندگار شد.

تیم فوتبال «شمس آذر» قزوین در فصل جاری لیگ آزادگان، با کسب مقام قهرمانی به فصل آینده لیگ برتر صعود کرد؛ تا استان قزوین پس از سال‌ها صاحب یک نماینده در سطح اول فوتبال کشور باشد.

شاگردان سعید دقیقی پیش از بازی با «خلیج فارس» ماهشهر در هفته سی‌ودوم لیگ یک، قهرمانی خود در فصل جاری را با پیروزی برابر «ون‌پارس» اصفهان و «چادرملو» در اردکان قطعی کرده بودند اما شمس آذری‌ها در آخرین بازی خود برابر «خلیج فارس» ماهشهر که به همراه چند تیم دیگر برای بقا در لیگ آزادگان در پایین جدول رقابت داشت، فوتبال پاکی را ارائه دادند تا علاوه بر رعایت روح جوانمردی آخرین مسابقه خانگی‌شان را که توام با برگزاری جشن قهرمانی با حضور هواداران و فوتبال دوستان قزوینی بود؛ با برد شیرین پشت سر بگذارند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

شمس آذری‌ها در بازی پایانی خود در هفته سی‌وسوم به سیرجان سفر کردند و با حساب ۲ بر یک از سد «آرمان گهر» گذشتند تا عنوان برترین خط حمله و دفاع را به خود اختصاص دهند و رحمان جعفری با ثبت ۲۴ گل علاوه بر آقای گلی در لیگ یک، از مجموع آقای گل‌های لیگ برتر هم بیشتر گل زده باشد، پوریا سرآبادانی به‌عنوان گلزن‌ترین هافبک دفاعی لیگ، ۱۴ گل و علی‌اصغر اعرابی هم ۸ گل به ثمر رساند تا در مجموع فصل جاری لیگ آزادگان شمس آذری‌ها با ۱۱ پاس گل احسان جودکی ۶۹ بار دروازه حریفان را باز کنند.

شمس آذر قزوین با قهرمانی در فصل جاری و ۲ بازی کمتر نسبت به ملوان قهرمان فصل گذشته در مجموع ۳۲ بازی ۷۰ امتیاز کسب کرد که بهترین عملکرد باشگاهی کشور است و شاگردان دقیقی با ثبت ۲۱ پیروزی و شکست ناپذیری در خانه این رکورد را نیز به نام شمس آذر قزوین به ثبت رساندند.

باشگاه شمس آذر که در فصل جاری فوتبال در قیاس با سایر باشگاه‌های ایرانی در تمام زمینه‌ها از جمله پرداخت مطالبات بازیکنان و انضباط مالی پیشتاز بود در فاصله ۲ هفته به پایان رقابت‌های لیگ آزادگان با پرداخت باقی‌مانده مطالبات کلیه بازیکنان، اعضای کادرفنی و اجرایی دیون مالی خود به اعضای این باشگاه را پیش از اتمام فصل، تمام و کمال ادا کرد.

حالا باید منتظر ماند تا با شروع لیگ برتر، چهره شمس آذر مدعی را در مسابقات لیگ برتر با حمایت مسئولین و تماشاگران در قامت یک پدیده دید.

منبع: ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا