اخبار روز برندهای ایران

رضایت کاربران و ارائه خدمات ارزش آفرین، اولویت اصلی برند دیوار

دیوار با حذف سرویس فوری، نشان داده است که رضایت کاربران و ارائه خدمات ارزش‌آفرین، اولویت اصلی این برند است. تصمیمی که در راستای بهبود تجربه کاربری و بازطراحی جایگاه برند دیوار گرفته شده است.

به گزارش برندسازی به نقل از توسعه برند، سرویس «فوری» در ابتدا با هدف افزایش تمایز آگهی‌ها و بیشتر دیده‌شدن آن طراحی شده بود، اما بررسی‌های انجام‌شده نشان داد این سرویس بازخورد مناسبی برای کاربران ندارد. بسیاری از کاربران نیز به اشتباه آن را خریداری می‌کردند و انتظار داشتند بازدید و تماس‌هایشان بیشتر شود اما چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد.

ارزیابی شاخص‌هایی مانند میزان تماس‌های دریافتی و هزینهٔ استفاده از سرویس در مقایسه با سایر امکانات پلتفرم، نشان داد سرویس «فوری» بازدهی قابل‌توجهی نداشته و نسبت به روش‌های دیگر ارتقا، به بازدید کمتری منجر می‌شود.

بازخورد کاربران، پایه تصمیم‌گیری دیوار

مطالعات و نظرسنجی‌های انجام شده از کاربران نشان داد بیش از ۷۰ درصد کاربران به‌صورت کلی از سرویس «فوری» رضایت ندارند و میزان تماس‌های دریافتی خود را پس از استفاده از آن، رضایت‌بخش نمی‌دانند. همین بازخوردها نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای حذف این سرویس داشت. با توجه به اینکه پس از حذف سرویس «فوری»، نارضایتی خاصی از سوی کاربران مطرح نشده است، به نظر می‌رسد عمدتاً با تصمیم دیوار موافق هستند و تغییر ایجاد شده تأثیر منفی بر تجربهٔ کاربری آن‌ها نداشته است.

مشاهده و تحلیل دقیق رفتار کاربران و دریافت بازخوردهای آن‌ها به تیم دیوار کمک می‌کند تا  همواره خدمات ارائه‌شده را متناسب با ارزش‌های مدنظر کاربران ارتقا دهد. زیرا هدف اصلی دیوار ارائه خدماتی است که بیشترین ارزش را برای کاربران ایجاد کند. این اقدام با هدف بهبود مستمر تجربهٔ کاربری و هم‌سویی با نیازهای واقعی کاربران انجام شد.

نمایش بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا