مظاهری: برند کارفرمایی، بازیای است که باید با تمام وجود در آن شرکت کرد

مجید مظاهری، قائم مقام مدیرعامل بانیمد، در رویداد برند کارفرمایی، با تشبیه سازمان به یک زمین بازی، بر اهمیت تصمیمگیریهای جسورانه و توجه به نیروی انسانی در ساختن یک برند کارفرمایی قوی تاکید کرد. به گفته وی، برند کارفرمایی چیزی فراتر از شعارهاست و جزئیات آن در تصمیمات سخت و گوش دادن به صدای کارکنان نهفته است.
به گزارش رسانه برندسازی، مجید مظاهری، قائم مقام مدیرعامل بانیمد، در رویداد برند کارفرمای عنوان کرد: «سازمانها مانند زمین بازی هستند و باید به هر قیمتی حتی کتک خوردن کار درست را انجام داد. زندگی نمیکنیم به این امید که بازنشسته شویم، زندگی میکنیم تا هر روز با چالشهای جدیدی روبهرو شویم. با این حال یک زمانهایی آدم میبرد.»
او افزود: «در هر سازمانی تارگتهایی وجود دارد، نیروی انسانی باید سازمان را رشد دهد اما لازمه این کار این است که حال آدمهای سازمان خوب باشد. برند کارفرمایی را اینگونه تعریف میکنم: حال آدمهای سازمان چگونه است؟»
مظاهری عنوان کرد: «وقتی سازمانی رشد داشته، یعنی تصمیمات سختی گرفته شده است. زمانی یک سازمان موفق میشود که شجاعانه تصمیم بگیرد. در بانیمد ۶ ماه سخت را پشت سر گذاشتیم تا پوست بیندازیم. از این پس نیز تلاشهایی میشود تا تصمیمات سخت گرفته شود. جزئیات برند کارفرمایی را میسازند.»
مظاهری سه اصل اساسی برای ایجاد برند کارفرمایی را «گوشدادن اصیل، سرمایهگذاری بر آدمها و تصمیمگیری شجاعانه» عنوان کرد و افزود: «در بانیمد تلاش کردیم به خواستههای نیروهایمان توجه کنیم. راهاندازی جلسات طرح مسئله به صورت ناشناس، اقدامی بود که به کاهش حاشیهها و افزایش مطالبهگری در سازمان کمک کرد.»

قائم مقام مدیرعامل بانیمد عنوان کرد: «وقتی سازمانی رشد داشته، یعنی تصمیمات سختی گرفته شده است. زمانی یک سازمان موفق میشود که شجاعانه تصمیم بگیرد. در بانیمد ۶ ماه سخت را پشت سر گذاشتیم تا پوست بیندازیم. از این پس نیز تلاشهایی میشود تا تصمیمات سخت گرفته شود. جزئیات برند کارفرمایی را میسازند.»