اخبار روز برندهای ایران

گسترش دامنه تحول دیجیتال ایرانسل با ورود شایا به صنعت برق

شایا، بازوی تخصصی ایرانسل در ارائه خدمات مراکز تماس و برون‌سپاری، با آغاز به‌کار رسمی مرکز ارتباط شرکت توزیع برق مشهد، حضور خود را در صنعت برق تثبیت کرد. این اقدام که در پی موفقیت شایا در اجرای پروژه مرکز تماس برق اصفهان صورت گرفته، گامی مؤثر در مسیر تحول دیجیتال صنایع زیرساختی ایران به شمار می‌رود. شایا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ارتقای تجربه مشتری، نقش ایرانسل را به عنوان یک برند نوآور و شریک استراتژیک در حوزه خدمات سازمانی و تحول دیجیتال پررنگ‌تر کرده است.

به گزارش برندسازی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) به عنوان بازوی اجرایی ایرانسل در حوزه تجاری‌سازی فرایندها و ظرفیت‌های دیجیتال، در ادامه مسیر توسعه خدمات خود، پس از اجرای موفق پروژه مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، همکاری جدیدی را به عنوان مدیریت عملیات مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد آغاز کرده است.

این همکاری، در اسفندماه ۱۴۰۳ با انعقاد قرارداد رسمی آغاز شد و فاز نخست اجرای آن، در خرداد ۱۴۰۴ به مرحله عملیاتی رسید.

شایا از سال ۱۴۰۱، مدیریت مرکز ارتباط شرکت توزیع برق استان اصفهان را برعهده دارد، در این مدت نقش مؤثری در بهبود فرایندهای ارتباطی، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان ایفا کرده است. تجربه موفق این پروژه، زمینه‌ساز گسترش همکاری با سایر شرکت‌های صنعت برق کشور از جمله شرکت توزیع نیروی برق مشهد شد.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

پروژه جدید نیز در راستای راهبرد شایا برای اجرای برون‌سپاری فرایندهای سازمانی، با تکیه بر زیرساخت‌های پیشرفته و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ایرانسل اجرا شده و با هدف ارتقای سطح خدمات، تسریع پاسخگویی و بهبود تجربه مشتریان در حال پیاده‌سازی است.

شایا با برخورداری از دانش تخصصی، تیم مجرب و راهکارهای جامع، علاوه بر مدیریت مراکز ارتباط، خدمات متنوعی از جمله پشتیبانی فنی، مدیریت ارتباط با مشتریان، پردازش داده‌ها و سایر فرایندهای عملیاتی را به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف ارائه می‌دهد. این سرویس، به عنوان یکی از ارکان زیست‌بوم دیجیتال ایرانسل، نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور داشته و گامی مهم در مسیر تحقق تحول دیجیتال در صنایع مختلف به شمار می‌رود.

شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) به عنوان بازوی اجرایی ایرانسل در حوزه تجاری‌سازی فرایندها و ظرفیت‌های دیجیتال، در حوزه‌های کاری متفاوت و بالقوه‌ای فعالیت می‌کند. ارائه خدمات رسمی شایا به دیگر سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در قالب خدمات برون‌سپاری، از حدود دو سال پیش، با تمرکز بر محصول  CCaaS یا  Call Center as a Service، شامل خدماتی از قبیل مرکز ارتباط ورودی، خدمات تماس خروجی، پشتیبانی گفت‌وگوی بر خط و پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی، آغاز شد و در این مدت، علاوه بر ارائه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه سبد محصولات قابل ارائه، خدماتی از جمله توسعه نرم‌افزار، به سبد محصولات شایا، اضافه شده است.

نمایش بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا