اخبار روز برندهای ایران

آغاز به‌کار سرویس‌های جدید «تغییر نشانی» و «درخواست تحویل در آدرس جدید»

به گزارش رسانه برندسازی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد که دو سرویس تازه با نام‌های «تغییر نشانی» و «درخواست تحویل در آدرس جدید» برای بسته‌ها و مرسولات پستی راه‌اندازی شده است. این اقدامات به منظور رفع مشکلات ناشی از نبود گیرندگان در نشانی‌های ثبت‌شده پس از بحران اخیر صورت گرفته است.

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احمدی اعلام کرد: این سرویس‌ها از روز شنبه، هفتم تیرماه فعال شده‌اند. با توجه به تعهد شرکت ملی پست به تحویل مرسولات در هر شرایطی و عدم حضور برخی شهروندان در نشانی قبلی، امکان ثبت درخواست توزیع مجدد بسته‌ها در آدرس جدید فراهم شده است.
احمدی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه رهگیری شرکت ملی پست به نشانی tracking.post.ir درخواست خود را برای ارسال مرسولات موجود در باجه‌های معطله ثبت کنند.
وی تأکید کرد: مرسولات سازمانی شامل کارت خودرو، سند خودرو، کارت موتورسیکلت، گواهینامه و کارت سوخت مشمول این خدمت نمی‌شوند و امکان ارسال آن‌ها به نشانی جدید وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین درباره توزیع مرسولات از طریق صندوق‌های پستی هوشمند (لاکر) گفت: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، توزیع مرسولات در این صندوق‌ها که به صورت رزرو ۴۸ ساعته انجام می‌شود، تا پایان تیرماه رایگان خواهد بود. این صندوق‌ها در تهران و سایر شهرهای کشور در دسترس شهروندان قرار دارند.
احمدی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت درخواست می‌توانند به فایل راهنمای موجود در بخش «سرویس‌های نشانی» در پرتال شرکت ملی پست به نشانی www.post.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا