هلدینگ نقش الماس، تأمین کننده بخش اعظمی از نیازهای بازار

مدیر عامل هلدینگ نقش الماس گفت که ظرفیت کارخانه هلدینگ نقش الماس به شکلی است که میتواند بخش اعظمی از چاپ های نیاز بازار را تأمین کند.
به گزارش برندسازی به نقل از توسعه برند، سعید حاجیلو، مدیرعامل هلدینگ نقش الماس، در توضیح شیوه کار هلدینگ گفت: « بالغ بر ۴۰ هزار مشتری، اعم از دفاتر فنی، بازاریاب و چاپخانه فرم های عمومی را سفارش میگیرند و به صورت حضوری یا آنلاین به مجموعه ما ارسال میکنند. فرم های تهیه شده مجموعه ما ابتدا ابزارسازی میشود و سپس به مشتری ها ارائه میشود.»
وی در ادامه درباره تاریخچه فعالیت های هلدینگ نقش الماس اظهار کرد: « فعالیت ما از سال ۱۳۸۱ شروع شد و تا سال ۱۳۸۴ در حوزه چاپ فعالیت داشتیم. از سال ۱۳۸۵ به بعد به صورت حرفه ای وارد عرصه این فرم ها در ایران شدیم که این روش چاپ در دنیا مرسوم بود ولی در ایران به صورت حرفه ای انجام نمیشد. گروه ما تصمیم گرفت این کار را به صورت حرفه ای انجام دهد.»
حاجیلو در ادامه در رابطه با تعداد پرسنل هلدینگ اذعان کرد: «در حال حاضر علاوه بر واحد اداری و واحد کارگاهی، هلدینگ دارای ۳۰۰ نفر پرسنل است که به صورت سه شیف کار میکند. بعضی از کارهای ما در سه ساعت ولی با قیمت و هزینه بسیار پایین برای مشتری تولید میشود.»
این مسئول در ادامه بیان کرد: «مجموعه در سال ۱۳۹۷ تصمیم گرفت جهت گسترش فعالیت خود، موادهای اولیه چاپ را تولید کند. در حالی که این محصولات وارداتی بود. سلفون حرارتی، طلق های حرارتی و همچنین نواهای طلاکوب در واحد قزوین، از جمله این تولیدات است. این تولیدات به ثمر نشسته و مراحل آزمایشی خود را پاس کرده است و در بازار ارائه میشود.»
او در ادامه ظرفیت کارخانه را توصیف کرد و تصریح کرد: «ظرفیت کارخانه به شکلی است که میتواند بخش اعظمی از نیاز بازار را تامین کند.»
سعید حاجیلو در پاسخ به سؤال رسانه توسعه برند اظهار داشت: «ما یک گروه رسانه الماس پلاس داریم که دوستان در آن فعالیت دارند. نقش الماس از مجموعه هایی بوده که در زمینه تبلیغات و آموزش پیشرو است.»
