همراه اول، با هویتی نو، به سوی دنیای فراگیر

همراه اول از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این تغییر، که در راستای تحولات نوین صنعت مخابرات و فناوری شکل گرفته، عصر جدیدی از ارتباطات را برای کاربران ایرانی رقم خواهد زد.
به گزارش برندسازی، همراه اول در مراسمی ویژه که امروز در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار شد، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این تغییرات، که در راستای تحولات عظیم صنعت مخابرات و فناوری صورت گرفته، نشان از رویکردی نوآورانه و آیندهنگرانه در این شرکت دارد.
این تحول بزرگ، پس از انجام تحقیقاتی جامع و گسترده، شامل نظرسنجی از کاربران، بررسی روندهای جهانی و تحلیل جایگاه برند، شکل گرفته است. هدف اصلی از این تغییرات، تقویت جایگاه همراه اول به عنوان پیشگام عرصههای دیجیتال و فناوریهای نوین، از جمله هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و نسلهای پنجم و ششم فناوری تلفن همراه (5G و 6G) است. همراه اول با این بازطراحی، قصد دارد خود را به عنوان پیشرو در ارائه تجربیات فراگیر (Immersive) معرفی کند.
همراه اول، به عنوان برندی معتبر، در دسترس و شناخته شده، مسیر تکامل برند (Brand Evolution) را در پیش گرفته تا ضمن حفظ دستاوردهای کنونی، تصویری یکپارچه و منسجم از برند خود ارائه دهد.
سخنان مشاور استراتژی برند همراه اول
امید دستچین، مشاور استراتژی برند همراه اول، در این مراسم با اشاره به نقش این شرکت در تحقق رؤیاهای فناورانه مردم ایران در سه دهه گذشته، گفت: «همراه اول در دهه اول، رؤیای اتصال و ارتباطات را محقق کردیم. در دهه دوم، دسترسی به اطلاعات جهانی و اینترنت را فراهم کردیم و در دهه سوم، اکوسیستم دیجیتال ایران را تقویت کردیم. اکنون در دهه چهارم، قرار است وارد دنیای ایمرسیو (Immersive) شویم.»
دنیای ایمرسیو، تجربه ای فراتر از واقعیت
دستچین در ادامه، مفهوم ایمرسیو را به معنای غوطهوری در تجربهای جدید و فراتر از مرزهای دنیای واقعی و مجازی تعریف کرد. مفهومی که به سرعت در حوزههای مختلفی از جمله سلامت، آموزش، سرگرمی و ارتباطات در حال گسترش است و سرمایهگذاری ۶۴ درصدی برندهای برتر دنیا بر روی آن، گواه این مدعاست.
وی افزود: «همراه اول با سرمایهگذاری در پنج فناوری کلیدی و انقلابی، شامل هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاکچین، 5G و 6G و XR، قصد دارد ورود مردم ایران به دنیای ایمرسیو را تسهیل کند.»
شعار جدید همراه اول: قدرتمندسازی ارتباطات بیحد و مرز در دنیای فراگیر
مشاور استراتژی برند همراه اول، شعار جدید این شرکت را “قرار است به دنیای فراگیر برای ایجاد ارتباطات بیحد و مرز قدرت ببخشیم” اعلام کرد.
تلاش برای کاهش ترس از فناوریهای نوین
دستچین با اشاره به نتایج تحقیقات بازاریابی مبنی بر ترس ۹۹ درصدی کاربران از آینده تکنولوژی، خاطرنشان کرد: «همراه اول با حفظ شعار همیشگی خود، “هیچکس تنها نیست”، قصد دارد این ترس را کاهش داده و به مردم اطمینان دهد که در این مسیر در کنار آنها خواهد بود.»


مقایسه لوگو جدید با قدیم:
After:

Before:
