اخبار روز برندهای ایران

بانک صادرات ایران و اسنپ، دست در دست یکدیگر در مسیر شکوفایی دیجیتالی

محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران و محمد زیاری مدیرعامل گروه اسنپ به منظور توسعه خدمات دیجیتالی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش برندسازی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در نشست امضای این تفاهم‌نامه که با حضور یاسر مرادی عضو هیئت‌مدیره، معاونان و سایر مدیران ارشد بانک و گروه اسنپ برگزار شد، بر تعامل و همکاری دوجانبه و تلاش برای هم‌افزایی و استفاده از خدمات متقابل تاکید شد.
این بانک در راستای تحولات نوگرایانه و فناورانه، نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمت به شرکت‌های فناورانه و استارتاپی اقدام کرده و در این راستا بستر خدمات نوینی نظیر «سامانه توثیق ست»، «چک الکترونیکی» با نام تجاری «چکنو» و مواردی از این دست را به آن‌ها ارائه خواهد کرد.
این خدمات مورد استقبال شرکت‌های فناورانه ایرانی نظیر اسنپ قرار گرفته و بر این اساس، بزرگ‌ترین شرکت حمل و نقل شهری که سهم بیش از ۹۰ درصدی از بازار حمل و نقل آنلاین را در اختیار دارد، تفاهم نامه همکاری با بانک صادرات ایران را امضا کرد.

گفتنی است، آخرین آمارها حکایت از صدور بیش از شش میلیون و 435 هزار برگ چکنو توسط دارندگان حساب جاری در بانک صادرات ایران داشته که از این میزان بیش از 300 هزار برگ به ارزش بالغ بر 63 هزار میلیارد ریال کارسازی شده است.
از دیگر سو، روند ارائه خدمات جدید بانکی و سرویس‌های نوین پرداخت بر روی اپلیکیشن سپینو بانک صادرات ایران نیز در جریان بوده و مشتریان توانسته‌اند از این بستر ضمن دریافت تسهیلات خرد، از مزایایی نظیر خرید اعتباری از شرکت‌ها، پرداخت ارز اربعین به ارزش نزدیک به ۱۱ میلیارد دینار عراق به بیش از ۶۰ هزار زائر و ارائه سامانه دکترلند برای خدمات‌رسانی به داروسازان، پزشکان و دندانپزشکان با بازگشت ۱۰ درصد خرید نقدی در حساب سپهری نیز بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا