اقتصاد

مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران در صورت تهیه بلیت اتوبوس اگر در بین راه با مشکل مواجه شدند و یا شکایتی از راننده اتوبوس برون شهری داشته باشند از طریق بارکدی که در  بلیت درج شده می توانند شکایت خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کد رهگیری  پیگیری لازم را انجام دهند.

به گفته وی  مسافران همچنین می توانند با ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و سامانه  ۱۴۱  شکایت خود را ثبت کنند.

او می گوید: تمامی مدیران شرکت های حمل‌ونقلی در پایانه های مسافری به صورت شبانه روزی حضور دارند.

 باقر جوان اظهار کرد: در صورت شکایت مسافر و تایید شکایت  مسافر مبلغ  بلیت  استرداد شده و به  حساب مسافر واریز می شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا