کسب و کار

7 راهکار برای موفقیت در نمایشگاه تهران

پایگاه خبری برندسازی، همه‌ی کسب‌وکارها می‌خواهند در نمایشگاه‌ تهران شرکت کنند تا بتوانند خود را به دیگران معرفی کنند، اما هنگامی که بدون برنامه ریزی شرکت می کنند به نتیجه دلخواه خود نمی رسند و ناامید می شوند. بیشترین اشتباهی که کسب‌وکارها انجام می‌دهند این است که فکر می کنند اگر فقط در نمایشگاه حضور داشته باشند برای موفقیت آن ها کافی است.

پیشرو پیشگام به عنوان شرکتی که سال‌هاست در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی فعالیت دارد و به کسب‌وکارهای مختلفی کمک کرده تا در نمایشگاه تهران موفق شوند، به شما می گوید، که بهتر است برای یک حضور موفق در نمایشگاه باید به عوامل مختلفی توجه کرد که در این جا به 7 مورد آن پرداخته می‌شود که اگر برای آنان را دنبال کنید در نمایشگاه بعدی می توانید حضوری موفق و موثر داشته باشید.

1. غرفه خود را هرچه سریع‌تر رزرو کنید

اگر می‌دانید که در چه نمایشگاهی می خواهید شرکت کنید، هرچه زودتر غرفه خود را رزرو کنید، این‌گونه شانس این که جای بهتری پیدا کنید، بیشتر است.

همانطورکه می‌دانید موقعیت غرفه نمایشگاهی یکی از مهم‌ترین عوامل جذب بازدیدکنندگان و دیده شدن در نمایشگاه‌ها است. برای رزرو جایگاه غرفه به سایت نمایشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و قبل از رزرو، نقشه سالن نمایشگاه را بررسی کنید تا بتوانید مطابق با آن بهترین و استراتژیک‌ترین موقعیت غرفه را پیدا کنید.

ولی حواستان باشد که با سرعت عمل کنید، زیرا مکان های خوب به سرعت رزرو می شوند!

2. مهم ترین بخش: طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی یکی از اصلی‌ترین عواملی است که تعیین می‌کند شما در نمایشگاه پیش‌روی خود موفق خواهید شد یا خیر.

حتی اگر بهترین جایگاه را در نمایشگاه انتخاب کرده باشید، بازهم اگر غرفه شما برای بازدیدکنندگان جذاب و خلاقانه نباشد، آن‌ها وارد غرفه شما نمی‌شوند. همچنین اگر طراحی غرفه نمایشگاه غیراصولی و نادرست باشد، نمی‌تواند محصولات و یا خدمات شما را به خوبی نشان دهد و پیام برند شما را به خوبی منتقل کند.

همانطور که می‌دانید همه غرفه‌داران در نمایشگاه‌ تهران برای جلب توجه بازدیدکنندگان باهم در رقابت هستند. پس هدف اول شما در نمایشگاه باید جلب توجه بازدیدکنندگان باشد و پس از آن می‌توانید فروش محصولات یا خدمات خود را انجام دهید.

بنابراین اگر می‌خواهید که دیده شوید، باید جسارت به خرج دهید و متفاوت نسبت به سایر غرفه‌های نمایشگاه باشید. حتما از یک طراح غرفه حرفه‌ای کمک بگیرید که به شما کمک کند که به صورت حرفه‌ای و اصولی پیامتان را به مخاطبان هدف منتقل کند و محصولات یا خدمات شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

ما به شما کمک می‌کنیم تا طراحی غرفه‌ای متناسب با بودجه و سلیقه اتان داشته باشید. تنها کافی است با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

۳. تیم نمایشگاهی حرفه‌ای و مسلط

اولین برخورد بازیدکنندگان با شما برای ایجاد تاثیر مثبت بسیار مهم است، پس بهتر است از تیم نمایشگاهی استفاده کنید که بتوانند با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند و به خوبی ویژگی محصولات یا خدمات شما را به بازدیدکنندگان منتقل کنند.

اگر تیم شما تازه‌کار است و اطلاعی راجب بازاریابی و ارتباط برقرار کردن با دیگران ندارند، بهتر است از یک تیم نمایشگاهی حرفه‌ای و مسلط به اصول بازاریابی استفاده کنید. تیم نمایشگاهی شما باید بتواند اطلاعات کاملی درباره محصولات یا خدمات شما به بازدیدکنندگان ارائه دهد و بتوانند هرسئوالی که از آنان پرسیده می‌شود با تسلط کامل و لحنی دلنشین پاسخ دهد.موفقیت در نمایشگاه تهران

۴. هدیه دادن

این یک حقیقت است که همه‌ی ما دوست داریم هدیه‌ای رایگان به ما دهند. شما می‌توانید از این قابلیت به نفع خود استفاده کنید و هدیه‌ای متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. اکثر کسب‌وکارهای حاضر در نمایشگاه تهران؛ خودکار، لیوان، جاکلیدی و حتی خوراکی هایی مانند انواع نوشیدنی ها و اسنک ها با لوگوی خود را به عنوان هدایا یا جوایز رایگان به بازدیدکنندگان می‌دهند.

برای اینکه بیشتر در نمایشگاه دیده شوید و توجه را به خود جلب کنید، بهتر است که محصول خلاقانه‌تر و متفاوت‌تری برای هدایای خود در نظر بگیرید.

۵. برندینگ غرفه نمایشگاهی

نمایشگاه‌ها اغلب بسیار شلوغ و پرسروصدا هستند، اگر می‌خواهید در میان این شلوغی به بهترین حالت دیده شوید، بهتر است که پیام برند خود را ساده و مختصر قرار دهید تا هنگامی که بازدیدکننده پیام برند شما را می‌بیند، به راحتی در ذهنش بماند.

کلید برندینگ موفق غرفه، استمرار و پیوستگی است. بنابراین هرچیزی که درباره‌ی خود ارائه می‌دهید باید مستمر و پیوسته باشد، این بدین معناست که رنگ‌ها، تم طراحی غرفه، هدایا، لوگو، شعار و حتی لباسی که تیم نمایشگاهی شما می پوشند باهمدیگر تطابق داشته باشند و در هرکدام نماد برند شما دیده شود.

پیشرو پیشگام می‌تواند به شما کمک کند که با کمترین هزینه غرفه دلخواه خود را طراحی و اجرا کنید، همچنین  ما خدماتی برای برندینگ شما نیز ارائه می دهیم تا غرفه شما بهترین نماینده برند و کسب‌وکار شما باشند.موفقیت در نمایشگاه تهران

6. سوشیال مدیا

آخرین نکته، بسیار ساده است، از سوشیال مدیا استفاده کنید. قبل از شروع نمایشگاه، به طور پیوسته در سوشیال مدیا خود اعلام کنید که نمایشگاه مورد نظر شما نزدیک است و موقعیت غرفه شما در این نمایشگاه کجا است. حتی می توانید یک نقشه از اینکه چگونه می توانند راحت‌تر شما را پیدا کنند درست کنید و آن را در سوشیال مدیا خود به اشتراک بگذارید.

در حین نمایشگاه نیز از سوشیال مدیا خود غافل نشوید، پست هایی درباره اتفاقات غرفه، طراحی غرفه، نظرات بازدیدکنندگان و… ارائه دهید.

اگر قصد شرکت در نمایشگاه تهران را دارید، بهتر است ابتدا تقویم نمایشگاه تهران را چک کنید و بعد از انتخاب کردن نمایشگاه مناسب خود، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. از طراحی غرفه‌ گرفته است تا اجرا و راه‌اندازی آن. تیم حرفه ای طراحان و سازندگان ما با بیش از 15 سال سابقه، به شما راه‌حل‌هایی ارائه می دهند که می توانند به شما برای حضور موفق کمک کنند.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری برندسازی درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا