پنل تخصصی نقش برندسازی در بستهبندی برگزار شد
پایگاه خبری برندسازی، پنل تخصصی «نقش برندسازی در بستهبندی» چهارشنبه، ۹شهریورماه با حضور متخصصان حوزه برند برگزار شد.
چهارمین نمایشگاه چاپ و بستهبندی در شهر آفتاب تهران از تاریخ ۸تا۱۱شهریورماه با حضور برندهای فعال در این حوزه دایر و میزبان بازدیدکنندگان و علاقهمندان است.
براساس این گزارش، پنل با مدیریت آقای محسن غلامپور، مدیرمسئول رسانههای دنیای برند و توسعه برند و با حضور آقایان راوین خسروی، علی جناب، حمید توکلی و محمد هاشمینژاد برگزار شد.
در ابتدای پنل، محسن غلامپور ضمن خوشامدگویی، از میهمانان دعوت کردند تا به گفتوگو بنشینند.
شروع گفتوگو با حمید توکلی، مدیر پروژههای انتخاب نام و نویسنده کتاب نامولوژی بود. ایشان پیرامون تناسب میزان نوآوری در نام و بستهبندی، نقش بستهبندی در میزان دیدهشدن نام و جایگاه نام و بستهبندی در صادرات صحبت کردند.
محمد هاشمینژاد، همبنیانگذار و مدیر بخش هویتپردازی، بحث را ادامه دادند و درابتدا درباره فرایند برندینگ و هویتپردازی در برند توضیحاتی دادند. سپس پیرامون نقش هویت برند بر فرایند اجرای نقاط تماس، شاخصهای مؤثر هویت برند در فرایند اجرای چاپ و بستهبندی و ابزارهای توسعه برند در مسیر چاپ و بستهبندی نقاط تماس صحبت کردند.
درادامه، راوین خسروی، مشاور و استراتژیست برند، موضوعاتی نظیر طراحی متمایز (هویت ذهنی و بصری)، برقراری ارتباط (ارتباطات)، پایداری و محافظت (محصول) و ایجاد تداعی (وفاداری) را عنوان کردند و درباره انتقال هویت برند، بررسی رقبا، ارتباط بستهبندی با مخاطب، کیفیت محصول و… به گفتوگو پرداختند.
علی جناب، کارشناس چاپ و طراح بستهبندی، میهمان دیگر این پنل بودند که درباره اهمیت تیمورکبودن، تعامل گروه هویتپرداز و استراتژیست و کارشناس چاپ و همچنین دغدغههای عدم موفقیت در استراتژی برند در چاپ صحبت کردند.