اخبار روز برندهای جهان

کاهش درآمد تبلیغاتی شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)

پایگاه خبری برندسازی،  ایلان ماسک اعلام کرد درآمد تبلیغاتی شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، در طول جنگ، کاهش شدیدی پیدا کرده است.

مالک میلیاردر شبکه اجتماعی ایکس در پستی در پاسخ به توییت یک کاربر درباره کاهش پرداختی‌اش، نوشت: درآمد تبلیغاتی در طول جنگ، کاهش شدیدی پیدا می‌کند.

اظهارات ماسک در حالی مطرح شد که ایکس با تفحص جدی رگولاتوری در اتحادیه اروپا بر سر انتشار محتوای خشونت آمیز در این پلتفرم شبکه اجتماعی روبروست.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ماسک در پست خود، به جنگ خاصی اشاره نکرد.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل شرکت ایکس، پنج شنبه گذشته در واکنش به اظهارات تیه‌ری برتون، کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا، اعلام کرد این پلتفرم، صدها حساب مرتبط با گروه‌های مقاومت فلسطینی را حذف کرده و اقداماتی برای برچسب گذاری یا حذف هزاران پست، انجام داده است.

برتون، تحقیقاتی را درباره ایکس گشوده است تا مشخص شود آیا این شبکه اجتماعی، مقررات فناوری اتحادیه اروپا را زیر پا گذاشته است یا خیر. با این حال، ایلان ماسک روز جمعه اعلام کرد اتحادیه اروپا، هیچ مثالی از انتشار اطلاعات غلط در ایکس، ارائه نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا