کسب و کار

بایدها و نبایدهای پیامک تبلیغاتی

پایگاه خبری برندسازی، این روزها کسب و کارهای زیادی از بازاریابی پیامکی برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود استفاده می کنند. اگر کاربر سامانه پیامکی باشید،

حتماً اطلاع دارید که این روش تبلیغاتی بیشترین مخاطب را برای تبلیغات در هر زمینه کاری فراهم می کند و این موضوع در کنار تأثیرگذاری زیاد پیامک تبلیغاتی باعث شده تا روز به روز کسب و کارهای بیشتری برای تبلیغات رو به استفاده از پنل اس ام اس بیاورند.

مسئله اصلی اینجا است که ارسال پیامک تبلیغاتی نیز مانند سایر روش های تبلیغات و ارتباط با مخاطب نیاز به رعایت اصول و استفاده از ترفندهایی برای کسب نتیجه ی مطلوب دارد. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا اصول استفاده از سامانه ارسال پیامک را در قالب بایدها و نبایدها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بایدها و نبایدهای پیامک تبلیغاتی

بایدهای بازاریابی پیامکی

هرچند که بازاریابی پیامکی به طور کل یک روش تبلیغاتی تأثیرگذار با میزان بازدهی بالا به حساب می آید اما با رعایت این بایدها می توانید مسیر رسیدن به موفقیت و اهداف تبلیغاتی را برای خود هموارتر کنید.

  1. کوتاه، مختصر و مفید بودن پیامک
  2. مخاطبان در لحظه دریافت پیامک، ممکن است زمان آزاد زیادی نداشته باشند.
  3. بیش از 90 درصد پیامک‌ها در 5 دقیقه اول خوانده می‌شوند.
  4. کوتاه بودن پیامک، خواندن آن را در هر شرایطی برای مخاطب آسان می‌کند.
  5. نام شما و موضوع اصلی پیامک باید در نگاه اول خوانده شود.

تنوع در تبلیغات با ارسال پیام صوتی

ارسال پیامک با محتوای تکراری، خسته‌کننده است و اثرگذاری تبلیغات را کاهش می‌دهد.

استفاده از امکانات سامانه پیامکی مانند ضبط صدا یا تبدیل متن به آوا، تنوع را به تبلیغات شما می‌بخشد.

ارسال پیامک صوتی از یکنواختی تبلیغات جلوگیری می‌کند و با انتقال حس به مخاطب، بازدهی را افزایش می‌دهد.

استفاده از آوای ضبط‌شده خود، می‌تواند حس خرید ارزان‌تر و تخفیف را به مخاطب القا کند.

نبایدهای بازاریابی پیامکی

کپی برابر اصل ناقص است

اگرچه ایده گرفتن از محتوای جذاب و خلاقانه دیگران مفید است، اما کپی کردن محتوای آنها، بازخورد ضعیفی به همراه خواهد داشت.

هیچوقت کپی برابر با اصل نخواهد بود و خلاقیت حرف اول را می‌زند.

اجتناب از لحن عامیانه

استفاده از لحن عامیانه در پیامک، ممکن است برای عده‌ای از مخاطبان جذاب باشد، اما برای همه مناسب نیست.

در نظر داشته باشید که شما در حال ارسال پیامک انبوه هستید و باید اصولی عمل کنید.

لحن عامیانه برای مشتریان آشنای شما جذاب باشد، اما برای مخاطبان ناآشنا، جالب نخواهد بود.

خلاقانه بودن متن پیامک

روزانه تعداد زیادی ارسال پیامک منطقه ای انجام میشود که ممکن است رقیب شما هم از آن ها استفاده کند.

محتوای خلاقانه، شما را از رقبایتان متمایز می‌کند.

خلاقیت در محتوا، رمز برتری در میان انبوه پیامک‌های تبلیغاتی است.

محدود کردن طول لینک‌ها

اگر قصد دارید لینک سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود را در پیامک درج کنید، از لینک‌های کوتاه استفاده کنید.

فرمت نمایش پیامک در گوشی‌های مختلف متفاوت است و لینک‌های طولانی، ظاهر پیامک را نامرتب می‌کنند.

سایت‌های کوتاه‌کننده لینک، به شما در این زمینه کمک می‌کنند.

نتیجه‌گیری

بایدها و نبایدهای پیامک تبلیغاتی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی، روشی نوین برای رونق کسب و کار و جلب مشتری است. با رعایت بایدها و نبایدهای بازاریابی پیامکی، می‌توانید از این روش به طور موثر استفاده کنید و به نتایج مطلوب خود در زمینه تبلیغات و بازاریابی دست پیدا کنید.

کارشناسان سامانه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنند.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری برندسازی درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا