اخبار روز برندهای جهان

برند اریکسون برنامه توسعه ۶G هند را آغاز کرد

پایگاه خبری برندسازی، اریکسون از برنامه راه‌اندازی «هند ۶G» با استقرار یک تیم تحقیقاتی در مرکز تحقیق‌ و توسعه خود در منطقه شهری چنای خبر داد.

این شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی که دارای سه مرکز تحقیق‌ و توسعه در چنای، بنگالورو و گورگان هند است، اعلام کرده این تیم متشکل از رهبران ارشد تحقیقاتی و تیمی از محققان باتجربه در حوزه‌های رادیویی، شبکه، هوش مصنوعی و ابر است که مأموریت توسعه راه‌حل‌های اساسی برای آینده ارتباطات از راه دور به آنها سپرده شده است.

این تیم در کنار تیم‌های اریکسون در سوئد و آمریکا به تحقیقات مشترک برای توسعه فناوری نسل آینده می‌پردازند. برخی از پروژه‌هایی که تیم‌ها در آنها کار خواهند کرد شامل مدل‌سازی کانال و شکل‌دهی پرتو ترکیبی، شبکه‌های کم انرژی، تکامل ابری و محاسبات پایدار، الگوریتم‌های هوش مصنوعی قابل اعتماد، ارائه توابع سنجش و ارتباط یکپارچه برای پیوستار انسان-ماشین و بارگذاری محاسباتی به لبه ابر است.

رئیس بخش تحقیقات اریکسون درباره این سرمایه‌گذاری در هند گفته است که با ایجاد یک تیم تحقیقاتی اختصاصی ۶G برای تحقیقات داخل کشور متناسب با نیاز هند و همکاری با برنامه‌های تحقیقاتی کلاس جهانی در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی بین‌المللی، مشتاقانه منتظر هستیم تا نیازهای هند را در جریان اصلی تکامل فناوری مخابرات قرار دهیم.

اریکسون در بیانیه خود اعلام کرده که از سال ۱۹۰۳ در هند حضور داشته است و تیم تحقیقاتی اریکسون در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است. اکنون با راه‌اندازی تحقیقات ۶G در هند، اریکسون مشتاق است نقشی محوری در توانمندسازی این کشور برای قرار گرفتن در خط مقدم فناوری ارتباطات آینده ایفا کند.

یکی از اهداف بلند این شرکت ارائه یک پلتفرم روی شبکه مبتنی بر فناوری ۶G است که انسان و ماشین را به هم متصل می‌کند و قادر است جهان فیزیکی و دیجیتال را به طور کامل ادغام کند تا تعاملات یکپارچه و تجربه‌های غوطه‌ور ممکن شود.

منبع: ایسنا

نمایش بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا