Freely، سرویس استریم جدید، به تلویزیونهای آتش آمازون میآید

شرکتهای پخشکننده عمومی بریتانیا با آمازون همکاری کردهاند تا سرویس استریم جدید Freely را به تلویزیونهای آتش آمازون بیاورند. این همکاری به گسترش دسترسی به محتوای رایگان برای مخاطبان بریتانیایی کمک خواهد کرد.
به گزارش برندسازی به نقل از رویترز، Freely، یک سرویس استریم جدید با حمایت BBC، ITV و سایر پخشکنندگان عمومی بریتانیا، به گفته شرکتها، پس از یک «معامله تاریخی» با غول فناوری آمریکایی آمازون، در تلویزیونهای آتش آمازون در دسترس خواهد بود.
این معامله برای BBC، ITV، Channel 4 و Channel 5، که شرکت مشترک آنها، به نام Everyone TV، Freely را اوایل امسال راهاندازی کرد، پیروزی است و به بینندگان اجازه میدهد تا هنگام خرید تلویزیونهای هوشمند دارای این سرویس، محتوای زنده و درخواستی را به صورت رایگان پخش کنند.
این همکاری به انتقال محتوای چهار پخشکننده عمومی – که طبق قوانین بریتانیا ملزم به ارائه برنامههایی هستند که به نفع منافع عمومی هستند – به خانههای بریتانیایی بیشتر، از طریق تلویزیونهای هوشمند با استفاده از سیستم عامل محبوب آتش آمازون کمک خواهد کرد.
جاناتان تامپسون، مدیرعامل Everyone TV، گفت: «چنین معاملهای بین یک غول فناوری و کسانی که در خدمت منافع عمومی کار میکنند، قابل توجه است.»
وی افزود: «این نشاندهنده پیشرفت قابل توجهی در گسترش دسترسی به Freely و در نتیجه اطمینان از دسترسی مخاطبان بریتانیا به تلویزیون رایگان در آینده است.»
راهاندازی Freely در ماه آوریل اولین باری بود که چهار پخشکننده خدمات عمومی بریتانیا برای راهاندازی یک سرویس استریم دست به دست هم دادند، زیرا آنها به دنبال آیندهنگر کردن تلویزیون زنده در عصر استریم هستند.
Freely 70000 ساعت محتوای درخواستی ارائه میدهد که طبق دادههای Ampere Analysis، بیش از هر پلتفرم استریم اصلی دیگری در بریتانیا، از جمله نتفلیکس، دیزنی، آمازون پرایم و اپل تیوی است.
Everyone TV همچنین قراردادی با سازنده تلویزیون TCL امضا کرده است که Freely را در تلویزیونهای هوشمند جدید 2024 خود قرار خواهد داد.