کسب و کار

در جستجوی گنجینه‌های موفقیت در دنیای دیجیتال: ایونت شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

ایونت “شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال” در روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۳، دروازه ورود شما به دنیای استراتژی‌های قدرتمند، ابزارهای نوین و تکنیک‌های بی‌نظیر برای فتح قله‌های موفقیت در این عرصه خواهد بود.

فرصتی خاص برای علاقه‌مندان به رسانه، دیجیتال مارکتینگ، فروش و تبلیغات تا با حضور در کنار اساتید برجسته و مطرح این حوزه‌ها، گامی بلند در مسیر تسلط بر دنیای پیچیده رسانه های دیجیتال و تبلیغات بردارند.

در این رویداد:

  • رمزهای موفقیت در دنیای دیجیتال و تبلیغات را از اساتید برجسته خواهید آموخت.
  • با جدیدترین استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های این حوزه آشنا خواهید شد.
  • مهارت‌های خود را در زمینه رسانه های دیجیتال و تبلیغات به روز خواهید کرد.
  • با متخصصان این حوزه ارتباط برقرار خواهید کرد.
  • از تجربیات و ایده‌های جدید دیگران بهره‌مند خواهید شد.
  • و …

حضور در این رویداد، کلیدی طلایی برای گشودن درب‌های موفقیت در دنیای دیجیتال و تبلیغات خواهد بود.

معرفی سخنرانان رویداد

رحیم کرمی «سردبیر رویداد»، رضا گلشنی «آقای فروش ایران»، جواد نبوتی «صاحب امتیاز و مدیر مسئول صفحه اقتصاد»، اسماعیل نورمحمدی «بنیانگذار کیوردچی» و تقی مولوی«هم بنیانگذار شرکت اینتن» از سخنرانان این رویداد هستند.

پنل تخصصی رویداد

پنل رویداد با مدیریت محسن غلام پور و با حضور حمیدرضا محمودی، مدیرعامل فست کلیک (طاووس)، مجید منوچهری، جانشین مدیرعامل افیلیو و هادی شریفی، مدیرعامل رپورتاژ ادز برگزار می شود.

اهداف رویداد

انتقال تجربیات موفق در رسانه داری، ارائه روش های موثر فروش در رسانه ها، چگونگی کسب جایگاه اول در گوگل و پرداختن به تمامی مواردی که امروزه رسانه های دیجیتال برای باقی ماندن در بازار پر رقابت موتورهای جستجو نیاز دارند، از اهداف اساسی برگزاری این رویداد هستند.

در رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال چه می گذرد؟

این رویداد در دو بخش برگزار می شود:

در بخش اول رویداد، رحیم کرمی از چالش ها و روشهای درآمدزایی یک رسانه مستقل خواهد گفت و پس از آن رضا گلشنی، آقای فروش ایران درباره تکنیک های موثر فروش در رسانه با مخاطبان به گفتگو می پردازد.

در پایان این بخش یک پنل تخصصی با مدیریت محسن غلام پور و حضور مدیران پلتفرم های بزرگ کشور در حوزه درآمدزایی رسانه ها برگزار میشود.

در بخش دوم رویداد، جواد نبوتی به سوالات پرتکرار مدیران رسانه در حوزه بیمه و مالیات پاسخ میدهد و اسماعیل نور محمدی از فرمول برنده در بازار پررقابت گوگل می گوید.

در پایان این بخش تقی مولوی از تجربیات سالها همکاری اش با رسانه ها به عنوان مشاور سئو خواهد گفت.

 

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، همین الان به وب سایت بلیت مستر مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا