اخبار روز برندهای جهان

افزایش فروش خودروهای برند تسلا

پایگاه خبری برندسازی، فروش خودروهای الکتریکی ساخت چین تسلا در ماه می نسبت به آوریل ۲.۴ درصد افزایش یافت.

داده‌های انجمن خودروهای مسافری چین نشان داد که خودروساز آمریکایی تسلا در ماه می ۷۷ هزار و ۶۹۵ خودروی الکتریکی ساخت چین تحویل داده است که جهش ۲.۴ درصدی نسبت به آوریل نشان می‌دهد. فروش در ماه می به صورت سالانه، از ۳۲ هزار و ۱۶۵ دستگاه خودرو در همان ماه سال ۲۰۲۲، افزایش ۱۴۲ درصدی داشت. انجمن خودروهای مسافری چین در آخر ماه آمار دقیق‌تری را ارائه خواهد کرد.

انجمن خودروهای مسافری چین اعلام کرد که بی‌وای‌دی، رقیب چینی با سری Dynasty و Ocean از خودروهای الکتریکی و خودروهای هیبریدی بنزینی الکتریکی فروش ۲۳۹ هزار و ۹۲ خودرو را در ماه می ثبت کرد که نسبت به آوریل ۱۴ درصد افزایش یافته است. انجمن خودروهای مسافری چین قرار است در اواخر این ماه آمار دقیق‌تری از فروش خودرو را برای ماه می منتشر کند.

اولین سفر ماسک در سه سال پس از بازگشایی مرزهای پکن، در حالی انجام شد که تسلا با رقابت شدید سازندگان خودروهای برقی ساخت چین و عدم اطمینان در مورد گسترش کارخانه شانگهای، بزرگ‌ترین مرکز تولید آن، مواجه است.

تسلا از ماه می و پس از جنگ قیمتی که بسیاری از برندها از آن پیروی کردند، قیمت‌ها را در کشورهایی از جمله چین افزایش داده است.

منبع: رویترز

بیشتر بخوانید:
امضای توافق جدید بین برند نوکیا و اپل
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا