اخبار روز برندهای جهان

پیوستن بیش از ۴۰ برند به جنگ قیمتی که توسط تسلا در چین راه اندازی شد

پایگاه خبری برندسازی، بر اساس پیش‌بینی‌ها جنگ قیمتی بین خودروسازان در سال ۲۰۲۴ همچنان شدید خواهد بود.

فروش در مجموع به ۲.۰۵ میلیون دستگاه رسید که ۵۷.۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

کوی دونگشو، دبیر کل انجمن خودروهای مسافری چین اظهار کرد که فروش خودروهای برقی باتری‌دار در ژانویه نسبت به ماه قبل ۳۷ درصد کاهش یافت که بسیار کمتر از انتظارات بود.

کوی پیش‌بینی کرد که جنگ قیمتی بین خودروسازان در سال ۲۰۲۴ همچنان شدید خواهد بود. بیش از ۴۰ برند به جنگ قیمتی که توسط تسلا در چین در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد، پیوستند. تقاضا در بزرگترین بازار خودروی جهان علیرغم فشار مجدد تخفیف به رهبری تسلا در آغاز سال ۲۰۲۴ کاهش یافت.

منبع: رویترز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا