آماده شدن برند گوگل برای پیروی از قوانین اتحادیه اروپا
پایگاه خبری برندسازی، اجرای قانون سرویسهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DSA) از دیروز آغاز شد و در همین راستا گوگل برای پیروی از این قانون، اطلاعات بیشتری درباره تبلیغات هدفمند برای محققان فراهم میکند و همچنین دسترسی بیشتری به دادههای مربوط به شیوه عملکرد محصولاتش را ارائه خواهد کرد. DSA، مجموعه قوانین جدید و سختگیرانهتری برای متاپلتفرمز، مایکروسافت، توییتر، بوکینگ، پینترست، اسنپچت، ویکیپدیا، زالاندو و علیاکسپرس (پلتفرمهای فروش آنلاین) است؛ زیرا آنها کاربران بیشتری دارند. با آغاز اجرای این قانون شرکتها ملزم هستند اقدامات بیشتری برای مقابله با محتوای سوءاستفاده جنسی از کودکان انجام دهند؛ درباره فرآیند الگوریتمهای خود، باتها و تبلیغات هدفمند شفافتر باشند و همچنین محتوای غیرقانونی، غیرایمن یا جعلی که در پلتفرمهایشان فروخته میشود را حذف کنند.
منبع: دنیای اقتصاد