اخبار روز برندهای ایران

بانک تجارت به دنبال تبدیل شدن به برندی مشهور در عرصه کارفرمایی

پایگاه خبری برندسازی، مدیرعامل بانک تجارت بر اهمیت برند کارفرمایی در ارتقای سطح تعامل با نیروهای کارآمد و ایجاد انگیزه در کارکنان سازمان‌ها تاکید کرد و از پیگیری برای تبدیل شدن این بانک به برندی مشهور در عرصه کارفرمایی خبر داد. هادی اخلاقی فیض آثار در جریان رویداد برند کارفرمایی که عصر چهارشنبه هشتم شهریورماه با حمایت بانک تجارت برگزار شد، با اشاره به اهمیت برند کارفرمایی در موفقیت سازمان گفت: کارفرمایی مطلوب موجب افزایش اعتبار و ارزندگی و بهبود تصویر ذهنی کارکنان، مشتریان و عموم مردم از مجموعه است و برند شدن در این عرصه می‌تواند هزینه‌‌‌های یک سازمان را کاهش و سطح تعامل با نیروهای ارزنده را افزایش دهد و انگیزه بیشتری را در شرکای سازمانی ایجاد کند.

مدیرعامل بانک تجارت از حمایت‌‌‌های مالی و اعتباری این بانک از نیروهای انسانی شرکای تجاری خود به‌‌‌منظور ارتقای انگیزه و بهبود معیشت آنها خبر داد‌‌‌ و گفت: رویکرد اصلی بانک تجارت از سال ۱۴۰۰ مشارکت بلندمدت با صاحبان کسب و کارهای مختلف بوده، اما از سال ۱۴۰۱، ضمن تداوم و تحکیم این مزیت رقابتی، به حوزه ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و مشتریان خرد توجه و تمرکز بیشتری شد و برای نیل به این هدف اصلاحاتی نیز در ساختار سازمانی بانک صورت گرفت. اخلاقی در خاتمه اظهار کرد: بانک تجارت در تلاش است با کمک به راهبران سازمان‌ها و کسب و کارها در جهت افزایش انگیزه نیروهای انسانی و بهبود معیشت آنها و تاثیر خرد و کلان این اقدامات بر بهبود وضعیت روحی، روانی و اقتصادی نیروهای انسانی نقش‌آفرینی کند.

منبع: دنیای اقتصاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا