بیانیه دیوار درباره بروز مشکل ناشی از ایراد سیستمی
پایگاه خبری برندسازی، دیوار به تازگی بیانه ای صادر کرده و از کاربران خود عذرخواهی کرده است. بیانه به شرح زیر است:
به نقل از دیوار نیوز، ما به تازگی متوجه شدهایم برای تعدادی از کاربران پنلهای کسبوکاری که آگهی خود را در فواصل زمانی کوتاه (کمتر از ۲ ساعت) بیش از یک بار نردبان میکردند، اعمال نردبانهای بعدی تاثیری نداشته است.
علت بروز این مشکل یک ایراد سیستمی (باگ) بوده که نیروهای فنی دیوار بلافاصله بعد از پیبردن، اقدام به برطرف کردن کامل آن کردند.
ما ضمن پذیرش مسئولیت این ایراد و عذرخواهی از کاربرانمان، اقدامات خود جهت جبران مسئله را با ارسال پیام به تمامی کاربرانی که به دلیل این باگ، متحمل هزینه شدهاند آغاز کردهایم. دیوار برای جبران، مبلغ نردبان آنها را بر اساس «قیمت روز» به حساب بانکیشان برگشت خواهد داد.
مبلغ کلی که این کاربران برای نردبانهای فاقد تاثیر پرداخت کرده بودند، در مدت ۳ سال، حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است. دیوار با هدف برگشت دادن منصفانه و به قیمت روز، ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به حساب آنها واریز خواهد کرد. تعداد این کاربران ۲۷ هزار و ۷۳۴ نفر بوده و بیش از ۲۰ هزار نفر از این کاربران تنها یک یا دو نردبان اعمال نشده داشتهاند.
دیوار خود را محافظ حقوق کاربرانش میداند و تلاش همیشگی ما افزایش کیفیت خدماتمان در فرآیند انتشار آگهی است. برطرف کردن ایرادات و کاستیهای احتمالی نیز بخش مهمی از وظایفمان در مسیر توسعه و بهینهسازی محصول است.