کسب و کار

در کمپین «نگو فرقی نمیکنه» از بیمه دات کام چه گذشت؟

پایگاه خبری برندسازی، کمپین نگو فرقی نمیکنه از شرکت بیمه دات کام از 1 مهر ماه و با هدف لانچ سرویس جدید این مجموعه آغاز شد و تا 15 آبان ماه به مدت 45 روز ادامه داشت. در ادامه این مطلب به شرح گزارش این کمپین پرداخته‌ایم تا با جزئیات و دستاوردهایش آشنا شوید.

اهداف و نتایج کمپین بیمه دات کام

کمپین «نگو فرقی نمیکنه» با اهداف زیر اجرا شده است:

  • اهداف ارتباطی: آگاهی‌بخشی
  • اهداف مارکتینگی: لانچ سرویس خرید اعتباری، فروش بیمه‌ شخص ثالث

بهتر است ببینیم تا چه اندازه برای رسیدن به این اهداف موفق بوده است.

بیمه دات کام

  • در بازه زمانی ۴۵ روزه کمپین ۱۳۸،۶۵۲ نفر کاربر جدید به این مجموعه بیمه اضافه شده است.
  • فروش BNPL نسبت به فروش قسطی ۴۰ درصد افزایش داشته است.
  • نرخ رشد فروش بیمه شخص ثالث نسبت به دوره گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

این آمار و ارقام نشان‌دهنده موفقیت این کمپین است. بیمه دات کام برای رسیدن به این نتیجه، از استراتژی‌های زیادی از جمله تبلیغات رادیو و تلویزیون، کمپین دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات بنری، گیمیفیکیشن و انتشار رپورتاژ آگهی استفاده کرده است.

بیمه دات کامروابط عمومی این مجموعه در رابطه با نحوه بودجه‌بندی و تخصیص بودجه به بخش‌های مختلف این کمپین اظهار کرد: با توجه به مخاطب هدف و رفتار خرید جامعه ایران و همچنین با توجه به اقتضای جدید بودن مارکت خرید بیمه آنلاین در کشور، بیمه دات کام در گام نخست چرخه عمر مشتری (CLC) قرار دارد و با هدف افزایش Awareness و ایجاد Demand Generation و Purchase Intent نیاز به Reach بیشتر از طریق Mass Marketing دارد. لذا با توجه به گران بودن رسانه تلویزیون و رادیو، ترکیب بودجه‌بندی بیشتر برای این گروه اختصاص گرفت تا بتوان از طریق Synergy ایجاد شده در ترکیب رسانه‌های تلویزیون، محیطی و دیجیتال به اهداف بازایابی و ارتباطی کمپین دست یافت.

بیمه دات کام، مجموعه‌ای است که همواره برای بهتر شدن خدماتش و دیده شدن بیشتر می‌کوشد. در این راه نیز گام‌های بزرگ و موثری برداشته و هویت برند را با توجه به تبلیغات تلویزیونی ارائه شده، نشان داده و تثبیت کرده است.
برای مشاهده کامل گزارش کمپین «نگو فرقی نمیکنه» بیمه دات کام، می‌توانید به سایت دی ام بورد مراجعه کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری برندسازی درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا